El CMI visita l’Ajuntament

El passat 15 de febrer els i les representants del Consell Municipal d’Infants de Cicle Superior de la nostra escola vam anar a l’ajuntament de la Seu d’Urgell a presentar les nostres propostes per aconseguir fer una ciutat millor: més serveis, millors manteniments, neteges…

Ens vam sentir molt ben tractats i l’alcalde és va anotar totes les nostres propostes i les de les de les altres escoles i ens va fer saber que és treballaria per poder-les  satisfer.

En conclusió, vam decidir fer una manifestació per potenciar el civisme que prepararem en la propera trobada del consell el dia 2 de març.

Volem agrair a l’alcalde i als regidors i regidores de l’ajuntament  la seva presència i la seva atenció.