Dia d’hamburgueses casolanes

Aquest curs hem reprès l’activitat del mercat amb l’alumnat del SIEI. El dimarts passat vam anar al mercat en busca de carn picada i dues cebes, per poder fer hamburgueses casolanes.

Després de comprar-ho tot, vam tornar a l’escola. Les cuineres de l’escola ens van deixar alguns estris de cuina que ens faltaven i ens vam posar mans a l’obra.

Un cop les cebes tallades, ho vam barrejar tot en un bol. Les nostres mans van començar a embrutar-se de carn i ceba. També, vam olorar diferents especies i el pebre ens va fer esternudar.

Quan ho vam tenir tot barrejat, vam agafar un grapat de carn cadascuna i vam donar-li forma d’hamburguesa.

No sabíem que fos tan fàcil fer hamburgueses ni que tampoc que es fessin d’aquesta manera tan divertida.

Vam acabar el dia amb moltes ganes de marxar cap a casa per poder sopar les súper hamburgueses!