S’ha acabat primer

El curs passat tancaven etapa i aquest han començat una de nova. Aquest curs ha estat un pas més en el seu desenvolupament i en el seu trajecte maduratiu. Han començat a escriure sols sense ajuda, les faltes d’ortografia ja s’aniran treballant. També han fet sortides i excursions plenes d’emocions. S’han endinsat en el món dels pingüins i els dinosaures per conèixer millor el món en el que viuen i com que volen formar part d’ell. S’han conegut, han rigut, s’han enfadat, s’han abraçat, han plorat entre ells i elles, descobrint-se a ells mateixos i els altres. Han tocat les matemàtiques amb els dits i han pogut veure, sentir i tocar per entendre conceptes ben abstractes per prendre desprès un significat quan ho escriuen. Amb la ciència han pogut fer-se preguntes, hipòtesis, observar i començar a familiaritzar-se amb el mètode científic per tal de poder qüestionar-se allò que els envolta. La filosofia els ha permès aprofundir en situacions partint de la seva pròpia experiència, i escoltant l’experiència dels altres respectant, i escoltant a cada un dels seus companys, per formar-se una opinió contrastada i pròpia.
Us deixem les fotografies que vam fer de totes i tots perquè guardeu com a record d’un curs que esperem que hagi estat de profit per a totes i tots. Bon estiu!

Fotos:     Dinosaures     –     Pinguins