LES NENES I ELS NENS DE 4t ASSISTEIXEN AL CAPRABO PER A TREBALLAR LA DIETA SALUDABLE

L’alumnat de 4t de la nostra escola va anar al supermercat Caprabo de Can Sant Joan dins la nostra població per a treballar la dieta saludable. Aquesta activitat està inclosa dins el Projecte Educatiu “Tria Bo i Sa” que aquest comerç porta a terme amb les nenes i els nens de primària per a potenciar una alimentació saludable.

L’objectiu de l’activitat és sensibilitzar l’alumnat sobre la importància d’una correcta alimentació.

Així, després de recordar la piràmide d’aliments, l’alumnat, en grups reduïts, planteja un menú saludable durant un dia, fa la compra per l’establiment i després amb l’ajut d’un nutricionista comprova si la seva compra respon al concepte d’alimentació saludable.

Fotos: 4t