A 2n ES CUIDEN AMB EL TALLER “MES” (POEFA)

L’alumnat de 2n A i 2n B han gaudit amb un taller conduït per formadors del Moviment Educatiu Sistèmic (MES).

Al llarg de tot el matí, van realitzar una sèrie de dinàmiques i activitats que tenien com a objectiu ajudar els infants a prendre consciència de les seves arrels, a millorar l’autoestima i el concepte que tenen d’ells mateixos i d’elles mateixes i a enfortir el vincle afectiu i emocional entre l’alumnat.

Un matí de molta emoció i il·lusió on van compartir experiències, converses i on es van regalar molt d’afecte. A les imatges podeu veure alguns dels moments de la sessió.

Aquest taller s’emmarca en el Projecte amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA). El programa operatiu d’ocupació, formació i educació de l’FSE 2014-2020 és finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat  pel Fons Social Europeu (FSE).

Fotos:   2nA   –   2nB