3r i 4t GAUDEIXEN DELS TALLERS DE PERCUSSIÓ CORPORAL D’EN SANTI SERRATOSA

Dimecres 27 i divendres 29 de gener l’alumnat de 3r i 4t de primària ha tingut el plaer de participar dels tallers de percussió corporal que el músic Santi Serratosa ha ofert a la nostra escola.

Música, coordinació, treball d’equip i molta motivació. I és que en Santi ens ha sabut transmetre la seva passió per fer música amb el nostre propi cos en moviment.

Si en voleu saber més d’aquest bateria excepcional només cal que consulteu qualsevol de les seves coreografies al seu canal de Youtube. També podeu tafanejar les produccions de la banda de percussió corporal que dirigeix: la SSM BigHand.

I perquè us vinguin ganes de provar-ho, aquí teniu una petita mostra d’aquests tallers que tant han agradat al nostre alumnat.

Ens quedem amb el bon gust i les ganes de repetir un altre any.

Gràcies, Santi!