Ritual canvi de coordinadora

Aquest curs 2020-21 hi ha hagut un canvi de coordinadora.

La Maite Ruiz, mestra i coordinadora d’educació infantil passa a ser la secretària de l’equip directiu. És una persona amb molta experiència, professionalitat i coneixement del centre. Ha aportat molt a l’escola des de  l’equip d’infantil i segur que serà clau a l’equip directiu.

En el seu lloc, s’hi posa la Sílvia Quinto que assumeix la coordinació d’educació infantil.

Podeu veure la foto de la Sílvia de “conductora novell” en el seu primer dia de reunió de coordinació.

A les fotos podem veure com la Maite fa entrega d’una capseta a la Sílvia. Aquesta entrega simbolitza el traspàs de rols.

Hem volgut reconèixer i agrair la feina feta a la Maite. Rebem i donem la benvinguda a la Sílvia.

Reconeixem i agraïm també a les altres tres coordinadores: Ester, Eva i Isabel, la dedicació, la implicació i la generositat envers l’escola.

L’equip de coordinació del centre, format per les tres persones de l’equip directiu i les quatre coordinadores dels diferents cicles, són un puntal molt important en la gestió i el desenvolupament de l’activitat de l’escola.

Hem volgut posar en valor la feina que fan les coordinadores de cicle i els hem fet entrega d’un regal:

Una clau antiga, posada en una cartolina molt bonica amb la inicial del seu nom i amb l’escrit:  “Comença un nou capítol”.

Aquest objecte simbolitza que són una peça clau a la nostra escola.

Podeu veure les fotos.

Fotos: Cuida’t, cuida’m. cuidem-nos