Claustre virtual de l’equip educatiu de l’escola

Avui dimarts 27 d’octubre hem compartit una reunió de claustre amb tot l’equip de l’escola: mestres, conserge i administrativa.

En aquesta reunió hem volgut mostrar el nostre profund agraïment a totes aquelles persones que han passat anteriorment per l’Escola Pau Casals i han deixat la seva petjada.

Sabem que gràcies a totes i cada una de les persones que han passat per l’escola al llarg de més de 50 anys, han fet que el Pau Casals sigui com és actualment. Una escola de la qual ens sentim orgulloses i a la que estimem. Com diu sempre una companya, és el sentiment Pauki. Portem la nostra escola al cor.

Hem volgut agrair especialment la tasca i dedicació de l’Imma, secretària del centre, que s’ha jubilat al setembre. L’Imma és una persona que amb la seva discreció, els seus ànims, la seva positivitat, la seva practicitat i la seva dedicació, ha fet sempre que tot fos més fàcil. Ha estat una persona amb un pes determinant en tot allò que ha succeït a l’escola i li hem volgut agrair amb un petit ritual de reconeixement.

També hem donat la benvinguda a la Maite, que s’incorpora com a secretària a l’equip directiu. La Maite és una persona amb una gran trajectòria dins l’escola. Va arribar el curs 2002-03, és mestra d’educació infantil i ha estat uns anys de coordinadora d’educació infantil. Estem segures que aportarà moltíssim a aquest equip.

Després de la reunió virtual, totes i cada una de les persones assistents ha passat pel despatx de direcció, de forma individual, on han trobat una sorpresa:

La llum de tothom qui ha deixat petjada a l’escola ha estat present.  Llum convertida en amor gràcies a unes

També un petit detall amb el lema per aquest curs 20-21:

“Cuida’t, cuida’m, cuidem-nos”

Podeu veure les fotos.