WEB CASTANYADA

Tallers decoració

Hola famílies!
Des de la Comissió de Festes hem organitzat moltes activitats per celebrar la TARDOR..
Tots els nens i nenes vam guarnir l’escola, ha quedat xulíssima!!
Vam fer tallers de plàstica: fulles amb vitralls, paraigües, mosaics, carbasses, pomes, animalets del bosc, bolets, núvols, arbres petits i un de gegant situat al vestíbul central de l’escola…..MIREU QUINES OBRES D’ART MÉS BONIQUES….

Fotos: Tallers

Fruits disfressats PARES

També va ésser genial la vostra col.laboració disfressant pinyes, nous i castanyes… Realment són petites obres d’art. L’exposició va ser un èxit!! Quánta imaginació de grans i petits!.

Teatre sisè

Però això no és tot!

El divendres 28 d’octubre, pel matí, els nois i noies de 6è van teatralitzar el conte de “Maria castanyera i els follets” pels infants d’Educació Infantil i Cicle Inicial…..

Fotos: Teatre sisè

Ombres xineses

I, a més a més,  els alumnes de 4t van fer “ombres Xineses” pels alumnes de 3r. Totalment novedós. Podeu veure un petit video.

Tarda

I per la tarda……

Nens, nenes, profes, pares i mares…. ens vam disfressar de castanyers i castanyeres…. Vam seure en rotllanes i els i les alumnes de 6è, ens van donar boníssimes castanyes torrades per pares i mares….

Tots junts vam ballar la cançó de La Castanyera i vam repartir els premis del concurs a la classe més partitcipativa!!!

Que bé que ens ho vam passar…. celebràvem la tardor però la veritat és que feia una calor “que et torraves” al sol…..

Fotos: Tarda

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *