PREMI DE NARRATIVA SAMBORI

És el tercer curs escolar que l’alumnat de 5è i 6è de Primària participa al premi de narrativa Sambori, un projecte que promou la implicació d’alumnes i mestres, així com la difusió de l’ús del català, el foment de la creativitat i la imaginació de l’alumnat.

Òmnium Cultural organitza aquest concurs a Catalunya.

Segons les bases establertes al concurs, s’han de tenir en compte els següents punts:

1. Les narracions hauran de ser individuals, originals i escrites en llengua catalana.
  2. L’extensió dels escrits serà entre mitja i dues pàgines a primària.
  3. La narració s’haurà de presentar a ordinador, amb la lletra Arial 12 i 1,5 d’interlineat.
  4. Només es poden enviar 3 escrits per cicle.

Eloy Moya Prieto

Eva Rubio Bayona

Juan José Torres Sesa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *