FESTA DEL CARNESTOLTES

El passat divendres 17 de febrer, per la tarda, va arribar sa majestat el rei Carnestoltes a la nostra escola. Un grup d’alumnes de 6è el va rebre amb la banda musical de l’escola. Sa Majestat, va venir acompanyat del seu sèquit, ens va llegir el seu pregó i ens va “manar” una sèrie de consignes que tots els infants i docents del col.legi vam complir “fil per randa”: barrets o pentinats originals, un altre dia vestits de color vermell, la tercera consigna era vestir amb pijama, i l’última va ser portar una cua al cul… Vam riure molt i ens ho vam passar d’allò més bé. Va ser una tarda molt divertida i, al final, tothom vam ballar al ritme de la música.
El següent divendres havíem de fer la cercavil.la o rua pels carrers de Rubí amb les disfresses que tot l’alumnat havia preparat a les classes però va ploure molt i vam haver d’ajornar-la. Finalment, el dimarts 28 de febrer la vam realitzar al pati de l’escola.Tots els infants des de P.3 fins a 6è vam lluir les nostres disfresses i comparses. Ens vam fer moltes, moltíssimes fotos que ara us volem mostrar. Ens ho vam passar genial . Esperem que us agradi el següent reportatge fotogràfic.

Fotos: Festes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *