ELS PANELLETS I LA CASTANYADA DE LES GIRAFES

Aquests dos últims dies han estat molt intensos a l’Escola Pau Casals. A més a més de poder contemplar totes aquelles manualitats que han fet els nens i les nens amb els seus pares i les seves mares i que han decorat els passadissos de l’escola també hem estat molt enfeinats amb altres activitats.
El dilluns només per començar….la classe de les Girafes van fer panellets. Un any més els nens i les nenes han pogut gaudir d’aquesta dolça tradició de tardor. Ja sabeu…patates, ametlles, sucre…i “tico tico tico tet….ara faig un panellet…” que després van portar a casa per coure.
El dimarts al matí ens vam fer una fotografia amb la castanyera que ens esperava molt contenta ja que era un dia molt important per ella i a la tarda es feia la festa grossa.
Aquí teniu les fotografies que ens vam fer a la tarda tots i totes ben guapos i guapes amb el davantal i el mocador per anar a ballar i menjar castanyes al pati de l’escola. Els nens i les nenes més grans ens van donar les paperines amb les castanyes queles famílies anaven coent….. estaven boníssimes………..

Fotos: P4