ACTIVITATS DE TARDOR

Aquest dos últims dies del mes d’octubre han estat molt intensos ja que s’han fet diferents activitats per a celebrar la Festa de la Castanyada.
La tarda del passat dilluns els nens i les nenes de 4rt de l’escola ens van oferir una meravellosa sessió d’ombres xineses a l’aula de música. Els nens i les nenes de la classe de P4 dels Óssos Polars i de les Girafes van gaudir d’allò més amb les músiques, les cançons i l’actuació de l’alumnat més gran.
El següent dia teníem una altra sorpresa…. els nens i nenes de 6è ens van representar al gimnàs de l’escola una obra de teatre titulada “La Castanyera i els follets”. Va ser una sessió molt maca i tots els nens i les nenes van quedar meravellats dels follets i del l’ocell que apareixia al conte…
Gràcies a tots i totes per aquestes activitats que tant ens han agradat. Ens ho vam passar d’allò més bé!. Gràcies per una feina tan maca.

Fotos: P4