CELEBRACIÓ DE SANT ANTONI ABAT

El divendres 27 de gener, seguint la tradició, a l’escola Pau Casals hem celebrat la festa de Sant Antoni Abat. Aquest curs és el 30è que ho celebrem a l’escola i per aquest motiu han assistit el president de l’Associació de Sant Antoni Abat de Rubí, en Manel Bamala acompanyat d’en Joan Centelles. Ens han agraït molt que mantinguem viva aquesta tradició, tant arrelada a Rubí, ja que som l’única escola que celebra aquesta festa.

Des d’aquí volem retre un homenatge a les mestres que van fer possible la celebració d’aquesta festa a l’escola, entre elles, la Montse Jorba que encara hi treballa.

Al matí, les nenes i els nens d’Educació Infantil,  han portat un animal en gàbia o de peluix i han fet els Tres Tombs al pati de l’escola. A la tarda hem continuat la festa amb el sorteig del porquet, a càrrec dels representants de l’Associació, el ball de gala al gimnàs i menjant  coques.

Us deixem les fotos i un enllaç a la tv de Rubí on parlen de la nostra festa.

Fotos:   Ball de gala   –   Els Tres Tombs

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *