CAGA TIÓ….AVELLANES I TORRONS !!!!

A l’escola ens agrada mantenir les nostres tradicions i quan arriba Nadal celebrem moltes activitats. El Tió arriba cada any i durant uns dies el cuidem, l’alimentem i l’estimem. L’últim dia d’escola abans de les vacances de nadal el Tió s’amaga i tots els alumnes el busquen. Aquest any estava al gimnàs i no sabeu quina panxa més grossa tenia.
Per cursos i ajudats per uns bastons li hem cantat la cançó i l’hem fet cagar.
Ens ha cagat torrons, neules, llimonades, polvorons i també una bosseta amb dolçaines per cada nen/a.
Més tard hem compartit tot el menjar que ens ha regalat plegats al pati d’infantil.
Hem gaudit molt.
22-12-16

Fotos:   P3   –   P4   –   P5

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *