EL TIÓ ARRIBA A L’ESCOLA

El passat  dilluns dia 12 de desembre va ser un dia molt especial per  l’escola.  El TIÓ, “personatge màgic” de la nostra tradició va arribar al nostre “cole”.

Els nens de P.3 dels Cavalls i de les Vaques vam sortir als dos patis de l’escola per tal de buscar-lo. Després d’una estona el vam  trobar enfilat a un arbre del pati dels nens grans. Semblava cansat del seu viatge i com que feia molt fred….el vam tapar amb  una manta i el vam portar a dins de l’escola.

Vam anar a  les aules de P.4 i P.5 per comunicar a tots els nens i les nenes que ja havia arribat i que el posaríem a una de les portes d’entrada de l’escola per tal que tothom el pogués veure i portar-li alguna cosa per menjar.

Ara toca que els nens i nenes de l’escola li portin menjar, el cuidin i així quan tingui la panxa ben plena……cagarà.

el_tio

Fotos: El tió arriba a l’escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *