DINÀMICA DE JOCS A EDUCACIÓ INFANTIL

El dimecres 26 d’abril, tots els infants d’educació infantil van estar jugant de manera ben diferent a l’habitual.

A l’hora del pati van venir 4 alumnes de l’Institut La Serreta a dinamitzar jocs i a jugar amb els nens i amb les nenes. Aquest era el seu projecte de fi d’estudis de l’institut.

Els monitors van repartir gomets de diferents colors per distribuir l’alumnat en diferents jocs i van explicar el seu funcionament.

Van preparar un circuit fet amb caixes, rodes…i després van realitzar diferents jocs tradicionals, com “Pica-paret”, “L’aranya”,…

Es van assolir els objectius plantejats ja que els infants van establir vincles amb els seus iguals, van gaudir del joc compartit i van aprendre noves maneres de jugar.

Va ser un dia d’esbarjo molt enriquidor i divertit!

Només cal que veieu les fotos que us hem preparat.

Fotos: P3 – P4 – P5