GRAN CELEBRACIÓ DE LA DIADA DE SANT JORDI

Dilluns 24 d’abril a l’escola es va celebrar la festa de Sant Jordi. Totes i tots ens vam reunir per celebrar la festa de la cultura literària.

Al matí, es va gaudir dels tradicionals Jocs Florals on es van escoltar cançons interpretades pels més menuts (I3, I4 i I5), es van llegir rodolins (CI) i poemes  molt creatius (CM i CS) on la temàtica proposada era “la inclusió”.

Es van repartir els diferents premis segons la seva categoria (flor natural, englantina d’or, i viola d’argent) i un petit detall pels infants guanyadors.

Després del pati, part de la comunitat educativa va representar la “Llegenda de Sant Jordi i el Drac jardiner”. Va ser un espectacle molt engrescador, viscut amb molta alegria per tothom.

Finalment a la tarda, les nenes i els nens de 4t, 5è i  6è van explicar diferents contes als seus companys i companyes d’educació infantil, cicle inicial i 3r.

La celebració de Sant Jordi a l’escola va ser un èxit, ja que va permetre als alumnes aprendre i divertir-se al mateix temps, fomentar l’amor per la literatura i la cultura catalana i també va ser una oportunitat pels infants i l’equip educatiu de gaudir junts d’aquesta festivitat.

Us deixem una petita mostra dels millors moments viscuts.

Fotos: Conta contes   –   Jocs Florals   –   Obra Teatre