L’ALUMNAT DE 4T ENS EMOCIONA AMB LA CANTATA EN PERE I EL PAS DE LA RIERA

Un any més, l’alumnat de 4t de les 17 escoles de Rubí ens ha emocionat amb la Cantata Escolar de Rubí.  Dimarts 28 de març l’alumnat va interpretar “En Pere i el pas de la riera” a l’amfiteatre del parc del Castell.

La història explica els fets ocorreguts la nit del 25 de setembre de l’any 1962. Amb un total de 9 cançons i diferents coreografies. Fins i tot, una cançó interpretada amb llengua de signes.

La directora, Fani Pané, mestra de Maristes, valorava molt positivament la posada en escena.

L’esdeveniment va comptar amb la música en directe dels professors de l’Escola Municipal de Música Pere Burés i els decorats de l’Escola d’Art i Disseny edRa, que han elaborat diferents murals amb l’alumnat de 4t que participa als seus tallers.

Amb aquest acte, la ciutat ha pogut commemorar el 60è aniversari de la Rierada. Tot gràcies al suport del Servei Educatiu de la nostra ciutat i el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Rubí.

L’acte va finalitzar amb un reconeixement públic a les mestres Fani Pané i Maria Lladó, que es jubilaran en els propers mesos,  per la seva tasca docent al grup de mestres de música.

Tot un èxit de participació de familiars i de rubinencs i rubinenques que ja esperen aquest dia.

A continuació trobareu les fotografies i vídeos. https://www.youtube.com/watch?v=RHnwSM5iO8s

La Cantata del curs vinent ja comença a caminar!

Fotos: Música i dansa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *