L’ESCOLA PARTICIPA A L’EXPOSICIÓ ITINERANT “EL JARDÍN DE JUANITA” ORGANITZADA PEL GRUPIREF

El curs 17-18 vam participar al XXVIII Encuentro Iberoamericano de Filosofia para Niños, organitzat pel GrupIref a Girona. A l’escola vam participar al projecte de transformar els patis Hack the Schools de la Fundació Bofill. Una de les demandes que feien els infants era la creació d’un jardí. Vam elaborar un cartell on s’especificava la proposta dels infants i vam dur l’experiència al Congrés del GrupIref.

Amb tots els cartells amb propostes per desenvolupar persones èticament responsables amb el seu entorn es va dissenyar una exposició itinerant per tal de compartir les diferents experiències.

L’exposició a l’escola es va dissenyar entre diferents membres de la comunitat, infants d’Educació Infantil i de Cicle Inicial i Mestres.

Un cop feta es va convidar a tot el claustre a la inauguració i més tard els i les mestres van compartir l’exposició amb els seus alumnes, on van  interactuar amb sons, textures, olors, colors,….

Va ser un projecte interdisciplinari treballat des de diferents àrees: expressió artística, medi natural i social, educació musical, llenguatge verbal, valors,…

Fotos: Filosofia 3-18