L’ALUMNAT DE 5È INTERPRETA LA CANTÀNIA “LES PORTES DEL MÓN”

Dimarts 16 de maig l’alumnat de 5è de la nostra escola va pujar a l’escenari de l’Auditori de Sant Cugat per a interpretar el projecte de Cantània “Les portes del món”

Una producció amb música  de Raquel García-Tomàs i text de Bernat Castany.

La Sara és una noia cega que vol veure món. El seu pare demana ajuda a l’àvia ja que no sap com satisfer la filla. Ella li proposa que facin un viatge en tren per la mateixa ciutat i que vagin a visitar els veïns de diferents nacionalitats. Ells simularan que són al país d’origen i aprofitaran per a explicar un conte propi de la cultura. Un viatge també al  món de la filosofia on la Sara descobrirà que el veritable viatge és el de viure amb il·lusió cada moment de la vida.

Cantània és un projecte de l’Auditori de Barcelona. L’escola Pau Casals hi participa des de fa forces anys. Un espectacle que l’alumnat ha preparat de gener a maig. Una proposta interdisciplinar que combina la cançó, coreografies, ritmes corporals i atrezzo. I no només això, ja que es tracta d’una producció que ha anat més enllà: ha connectat amb les arrels i la riquesa que ens aporta la diversitat cultura.

Emoció màxima de les famílies a l’estrena de l’espectacle.

Felicitats, nois i noies!