L’ALUMNAT DE 3r OFEREIX UN CONCERT D’UKELELES A L’ALUMNAT D’INFANTIL

Dimecres 21 de juny l’alumnat de 3r de primària va oferir un concert d’ukelele als nens i nenes d’educació infantil.

Entre les peces interpretades hi havia “Una puça saltarina”, “Amb el cor ben content”, “Mou-te amb l’ukelele”,  “Baby canta amb mi” i “L’ukelele loco”.

Els més petits van tenir l’oportunitat d’escoltar diferents peces. Van poder participar activament saltant al ritme de cada corda. També van veure l’efecte del so segons la posició, situant-se en diferents posicions de la sala.

L’Ukelele Band és un projecte musical que l’escola Pau Casals inicia a 3r de primària i que, curs rere curs, va ampliant per a l’adquisició de nou repertori i noves possibilitats d’interpretació amb l’ukelele.  Està basat en la metodologia “Ukelelelé Ukelelelà” de la Violant Olivares i l’Eduardo Hernández.

Fem de músics i creem comunitat mitjançant l’expressió musical.