REUNIÓ DE FAMÍLIES DE 5è

L’alumnat de cinquè ha estat el protagonista de la reunió de famílies d’aquest any.

Han realitzat uns vídeos explicant a les famílies tots els aspectes a tenir en compte com a nous alumnes de cicle superior.

Han fet grups i cada grup ha creat un guió per explicar: els projectes d’escola, les seves rutines, l’organització, les sortides, i el seu propi dia a dia.

Un cop fet el guió, cada grup ha triat un espai de l’escola i s’han gravat ells mateixos.  Han aprofitat tots els coneixements que han anat adquirint al llarg d’aquest quatre anys com a escola Magnet i la nostra aliança amb la Filmoteca de Catalunya.

I per acabar aquesta tasca, han fet valoracions de les seves creacions i aspectes a millorar de cara a d’altres gravacions.

Gràcies famílies per venir i haver participat de manera tan activa!