FAMÍLIES I INFANTS DE 2N CONSTRUEIXEN UN NOU CURS PLEGATS

Aquest any, el lema de l’escola és “Construïm un Nou Curs”. Per aquest motiu, l’alumnat de segon, durant els primers dies d’escola, va fer un treball de reflexió i de conscienciació sobre allò que cadascú, de manera individual, podia aportar per a construir aquest nou curs.

A partir de la conversa i dels comentaris positius de companys i companyes, cada nena i cada nen va trobar quina era la seva qualitat o habilitat especial que podia regalar a la resta del grup. Cadascú ho va escriure dintre d’un regal i ho van posar en comú amb tot el grup.

Un cop fetes les aportacions dels infants, va arribar el torn de les famílies. A la reunió d’inici de curs, les famílies van retornar aquest regal als infants i van escriure què podien aportar per construir aquest curs amb nosaltres.

Us deixem un recull d’imatges de l’activitat!

Fotos: 1r   –   2n