LES FAMÍLIES DE 4t A expliquen contes a les nenes i els nens de la classe

L’alumnat de 4t A va rebre la visita de cinc famílies que van venir durant les dues setmanes del 22 de maig al 2 de juny a explicar contes.

Així, van poder gaudir de les poesies del pare del Marc, de les faules de la mare i del pare de l’Oliver, de les fantàstiques històries anotades a la llibreta de la iaia de la Marta, del magnífic conte de la mare del Tiziano i, per finalitzar, de la història fantàstica protagonitzada per un gat del pare del Miquel.

La veritat és que gràcies a aquesta activitat, l’alumnat i les famílies han pogut gaudir d’ històries, llegendes, contes,… plens d’experiències per gaudir, compartir i emocionar des de la lectura.

No oblidem que els llibres ens ajuden a somiar i, sovint, a pensar!!! En definitiva, els llibres ens ajuden a saber qui som!

Ha estat una bonica experiència que segur quedarà al record de tothom!

Moltes gràcies famílies per fer-ho possible!

Fotos: 4t