ELS INFANTS DE 4T INTERPRETARAN DIVENDRES 24 DE MARÇ LA 10a CANTATA ESCOLAR DE RUBÍ: EN PERE I EL PAS DE LA RIERA

El proper divendres 24 de març al matí es portarà a terme la 10a Cantata Escolar, que tindrà lloc a l’amfiteatre del parc del Castell.

Hi participaran prop de 900 alumnes de 4t de primària de totes les escoles públiques i concertades de la ciutat.

Sota el títol “EN PERE I EL PAS DE LA RIERA”, els infants interpretaran un total de nou cançons, algunes de ben conegudes, amb l’acompanyament musical dels professors de l’Escola Municipal de Música Pere Burés.

Entre els temes que interpretaran hi haurà:

• THE LION SLEEPS TONIGHT (G.D.Weiss, H. Peretti i L.Creatore)
  • LA TEMPESTA (A. Miralpeix)
  • EL CORRENT D’UN RIU (Oscar Briz. Adaptació mestres de música)
  • EL RIU DE LA LLUNA (“Moonriver”. Adaptació Núria Feliu)
  • RIERADA (“Petroskaya” Polo Vallejo. Adaptació mestres de música)
  • MÉS LLUNY (“Somewere over the rainbow” Adaptació Filferro)
  • TINC UNA CASA (“I’ve got a woman” Ray Charles. Adaptació mestres de música)
  • EL DANUBI  (La Trinca. Adaptació mestres de música)
  • JA SÓN 10 ANYS (“Avui fas anys” Dijous Paella. Adaptació mestres de música)

L’entrada és gratuïta. Les famílies podran accedir al recinte pel carrer del pont a partir de les 11.30h del matí.

Fani Pané, mestra de l’escola Maristes, serà la directora d’enguany. No podia faltar la col·laboració de l’alumnat d’expressió plàstica de l’Escola d’Art i Disseny edRa, que han elaborat un mural per donar la nota de color a l’espectacle.

Enguany, el grup de treball dels mestres de música, ha recuperat  la primera cantata que es va fer per commemorar el 50è aniversari de la Rierada. La tornen a presentar amb una nova posada en escena. Tot gràcies al suport del Servei Educatiu de la nostra ciutat i del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Rubí.

A continuació, trobareu el vídeo amb totes les cançons perquè els infants puguin practicar i gaudir d’elles en qualsevol moment. També us adjuntem el dossier amb les lletres.

PDF: En Pere i el pas de la riera

01 The lion sleeps tonigh