ACTIVITAT PMOE PROA+: EL RAP OMPLE LES AULES DE 4t

L’alumnat de 4t ha treballat la competència oral i escrita en català creant un rap. Ha constatat que es pot treballar la poesia amb el rap, alhora que ha posat en pràctica la competència artística.

En realitat,  el rap ha arribat a la vida dels infants i dels joves, a les converses, a la roba,… Per tant, des de l’escola es poden promoure activitats com aquesta per a vincular la música i la llengua tenint en compte la influència del rap al carrer.

Les nenes i els nens de 4t han viscut la introducció a aquest gènere amb entusiasme i motivació!  L’ activitat els ha donat veu i  protagonisme relacionant el valor de la parla i la música.

La veritat és que ha estat una activitat molt ben rebuda!

Cal remarcar que forma part d’una activitat subvencionada pel Programa PMOE-PROA+, el qual està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència per la Unió Europea “NextGenerationEU”.

4tA

4tB