LES NOVES TECNOLOGIES A LES AULES DE SISÈ

Aquest curs els alumnes i les alumnes de sisè gaudeixen de dos carros amb Chromebooks, un tipus d’ordinador que no funciona amb Windows, sinó que ho fa amb un sistema operatiu creat per Google.
Un dels molts avantatges que té és que són molt ràpids, ja que no han de carregar cap programa. Per tant, a la classe treballem amb ells de meravella.
Un dels programes que fem servir és el Google Classroom, un entorn d’aprenentatge vinculat a tots els serveis de treball que ofereix Google. Des d’aquest es poden crear classes, distribuir tasques i comunicar-se amb altres usuaris. És un espai on es pot crear una classe virtual “protegida” amb eines que permeten treballar des de l’aula, a casa i fins i tot amb dispositius mòbils.
Aquest entorn digital permet millorar l’organització de les tasques, és de fàcil accés, facilita el seguiment de l’alumne, estalvia temps, és segur, fomenta l’alfabetització digital, integra altres aplicacions útils i estalviem paper.
Tot un canvi en la manera d’ensenyar-aprendre a la que s’han adaptat fantàsticament.

Fotos: