BENVINGUDES FAMÍLIES DE CINQUÈ!!

El dijous 24 d’Octubre l’equip de mestres vàrem convidar a les famílies dels alumnes de cinquè per a inaugurar aquest nou curs.
Les famílies es van convertir en les protagonistes de la reunió i van poder resoldre diferents reptes tal com ho fan els seus infants a les aules. Una manera diferent de poder explicar a les famílies el projecte pedagògic i les activitats que es realitzen a cinquè.
Com a tancament vàrem pujar a les aules i les famílies van poder rebre un regal molt especial: els seus fills i filles els havien deixat una postal amb un cor fet amb les seves mans acompanyat d’unes boniques paraules al darrere. Les famílies es van emocionar molt! Després els pares i les mares van deixar uns missatges per a ells!. L’endemà, en arribar a classe, els alumnes van trobar una gran sorpresa!
Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració i participació en la reunió!

Fotos: