TRUCATGES CINEMATOGRÀFICS

El passat 16 de juny a la Sala l’alumnat de cinquè va presentar una mostra de trucatges cinematogràfics que van elaborar per grups. Han après diferents tècniques com fer desaparèixer personatges, fer canvi de color, d’objectes, efectes especials d’imatge  o de so…  El treball ha consistit en elaborar un guió, adjudicar un paper i un atrezzo a cadascú, fer les preses de gravació i finalment editar el vídeo afegint banda sonora, efectes especials, etc. Ha estat un treball cooperatiu en què han gaudit d’una manera diferent de molts aprenentatges transversals.

A la presentació hi van assistir l’alumnat de cicle superior i una representació dels pares i mares del cicle així com també representants de l’equip directiu, de l’Ajuntament i representants de la filmoteca i del projecte magnet. L’alumnat de sisè va presentar en el mateix acte un documental elaborat per ells sobre la història del cinema. Bona feina!