L’alumnat de 6è fa un documental: Història del cinema, els inicis,

Dijous 16 de juny l’alumnat de 6è i els seus tutors van presentar a les famílies i autoritats convidades la seva  creació fílmica. Aquest any, ha tractat sobre una disciplina que forma part del projecte educatiu del centre: el cinema. Els i les alumnes de sisè, han  fet un recorregut per la història  del cinema des de prehistòria fins a l’aparició del cinema mut.

El projecte d’enguany ha permès dur  a terme un gran treball de recerca sobre els diferents invents que han definit l’evolució del setè art. També han explicat el diferents  plans que actualment s’utilitzen a les pel·lícules. Els infants han completat el seu treball fent d’actrius i actors i  interpretant fragments de tres pel·lícules emblemàtiques del cinema mut.

Esperem que gaudiu molt  d’aquest documental que l’alumnat de sisè ha estat treballant durant mesos. El resultat és espectacular.