LES NENES I ELS NENS DE 5è REBEN LA VISITA D’EN DAVID NEL·LO

L’alumnat de 5è va rebre dilluns 16 de maig la visita de l’escriptor David Nel·lo, autor del llibre que han llegit al llarg d’aquest tercer trimestre “El restaurant d’Adrià Potato” editat per l’editorial Cruïlla a la col·lecció El vaixell de Vapor i il·lustrat per la Cristina Losantos.

Els nens i nenes han pogut conèixer una mica més sobre la vida d’en David Nel·lo i Colom, escriptor, traductor i músic català.

En acabar la sessió, el David va signar els llibres de tots els infants.

D’entre les seves obres trobem llibres per a diferents tipus de lectors: infantil, juvenil o adult.

Les col·leccions d’El Diari del Greg o de Geronimo Stilton són publicacions que l’autor ha traduït al català.

Sinopsis del llibre:

L’Adrià és un jove de casa bona que està fet un manta. Un dia el seu pare li diu que ja n’hi ha prou de viure a costa seva i que ha de decidir a què es vol dedicar. Enlluernat pels cuiners internacionalment famosos del moment, diu que vol ser cuiner i envoltat d’uns ajudants molt especials, comença l’esbojarrada aventura del restaurant de l’Adrià Potato.

L’alumnat ha gaudit molt amb aquesta lectura.

Què divertit pot ser llegir!!

Fotos: