TALLER DE TEATRE DE L’ALUMNAT DE 3r A L’ESTIL DE GIANNI RODARI

Tanqueu els ulls i comenceu a imaginar que esteu en un lloc meravellós on hi ha una gran bassa. Ara focalitzem la imatge en una pedra. Quina història succeeix?

Així van iniciar el procés creatiu d’històries els infants de 3r de primària el passat dimarts 26  d’abril.  Un Taller d’expressió oral basat en el món màgic dels contes, a càrrec de l’Anna Maria Fité, professional vinculada al món del teatre infantil i juvenil.

L’alumnat va poder practicar a partir de diferents propostes inspirades en el llibre Gramàtica de la Fantasia d’en Gianni Rodari. Una activitat engrescadora i dinàmica que va finalitzar amb la interpretació d’un conte col·lectiu.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel programa PMOE de la Generalitat de Catalunya, un pla de millora de les oportunitats educatives.

Gràcies Anna, per endinsar els nostres infants en el món de la imaginació i el teatre.