LES NENES I ELS NENS DE 3r CELEBREN EL DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

L’alumnat de 3r va celebrar el passat divendres 29 d’abril el Dia Internacional de la Dansa, juntament amb altres alumnes de cicle mitjà de diferents escoles de Rubí. La trobada es va portar a terme a la Rambla del Ferrocarril.

L’alumnat de 3r va interpretar dues danses: “L’Indiot”, dansa ballada en parelles i que és originària de Solsona  i “El General bum, bum”, dansa basada en una cançó popular.

I per finalitzar l’acte, les nenes i els nens de 3r van fer l’entrada de “El Ball de gitanes”, juntament amb la resta dels grups convidats aquell dia a la Rambla del Ferrocarril. Recordem que “El Ball de Gitanes” és una dansa tradicional molt present al Vallès Occidental i, en concret, a la ciutat de Rubí.

La veritat és que l’acte va anar molt bé i va emocionar a les famílies assistents!

Fotos: 3rA   –   3rB