Planificació i seguiment

Curs 2023 – 24
Curs 2024 – 25
3T
1 Garantir la competència digital de l’alumnat recollida al currículum per tal de millorar el seu aprenentatge.
1.1 Crear models d’eines d’autoavaluació i coavaluació de les competències digitals.
1.2. Establir una gradació orientativa de l’assoliment de la competència digital de cada nivell de les diferents etapes evolutives.
2 Assegurar la competència digital del claustre per tal de millorar els processos d’ensenyament.
2.1 Crear un banc de recursos digitals universals i inclusius.
2.2 Fomentar la formació continuada del professorat en l’àmbit digital.
2.3 Crear un espai per tal de compartir experiències relacionades amb la cultura digital.
3 Assegurar la infraestructura digital del centre a nivell general per tal de que funcioni correctament.
3.1 Crear un decàleg de bon ús dels equipaments digitals.
3.2 Adaptar les NOFC per afegir-hi la normativa digital actual.
4 Apostar per la innovació i la tecnologia a l’aula a través dels EVA.
4.1 Crear i mantenir un banc de recursos amb activitats digitals per a tots els nivells.
4.2 Potenciar l’us dels EVA dintre del disseny universal d’aprenentatge DUA.
5 Crear un protocol d’acolliment digital per a tota la comunitat educativa.
5.1 Fer un recull de les accions que es prenen per fer l’acolliment digital a mestres, famílies i alumnes