Pla d’Atenció a la Diversitat

L’atenció a la diversitat s’estableix com a principi fonamental que ha de regir l’ensenyament bàsic, amb l’objectiu de proporcionar a tot l’alumnat una educació adequada a les seves característiques i necessitats.(LOE, Llei orgànica d’educació, de 2006).

Perquè no tothom és igual, tots som diversos, necessitem també una forma d’aprendre i un recolzament específic durant la nostra etapa de formació. A la nostra escola estem compromesos amb aquesta forma d’entendre l’educació: inclusiva, individualitzada i que no deixa ningú enrere. Amb aquest objectiu i a partir d’un pla global de centre, posem en marxa iniciatives i esforços professionals que segueixen les directrius i recomanacions del Departament d’Ensenyament en aquest àmbit.

Pla d’Atenció a la Diversitat presentat en Consell Escolar en data 13 de maig de 2020