Canals de comunicació

L’escola contempla uns canals de comunicació amb les famílies.

Aplicació Tellfy

Des de començaments d’any hem implementat aquest canal de comunicació amb la Comunitat Educativa de l’escola. Es tracta d’una aplicació que es descarrega gratuïtament al mòbil i ens permet comunicar-nos amb total seguretat i privadesa.
Enviem informació general del centre, fotos, convoquem esdeveniments i  autoritzacions per a diferents activitats de l’escola i també les específiques de cada grup classe. En entrar en un grup de Tellfy tindràs accés a totes les comunicacions publicades anteriorment.

La figura del tutor/a.

La figura del tutor/a és la persona de referència tant pels vostres fills/es com per a vosaltres. És a qui heu de recórrer per qualsevol dubte, problema, consulta, etc. perquè és ell/a qui està al corrent del que passa en tot moment a l’aula.

Reunions informatives per nivells i entrevistes.

A principis de curs es realitza una reunió amb les famílies de cada grup-classe amb una prèvia presentació de tots els mestres de l’escola i dels objectius proposats pel nou curs per part de l’Equip Directiu. Cada classe escull un pare o mare responsable de la comunicació entre l’ escola, l’AMPA i les altres famílies de la classe, és la figura de l’ enllaç. Aquest enllaç s’ha d’escollir a les reunions de principi de curs. Hi ha també un coordinador/a d’enllaços per fer més àgils aquestes comunicacions.

Cada tutor o tutora té assignada una hora per atendre a les famílies. Les entrevistes poden ser sol·licitades per qualsevol de les dues parts (família o escola) i es poden demanar mitjançant la secretaria o mitjançant una nota escrita al tutor/a  a l’agenda escolar. Aquestes entrevistes són necessàries per un bon seguiment de  l’evolució dels nens i nenes i sempre és millor l’assistència del pare i la mare.