Comunicació i xarxes

Les vies de comunicació de l’escola en l’àmbit digital són diverses i tenen diferents objectius:

• Aconseguir el seguiment de les famílies de les diferents plataformes.
  • Donar a conèixer la majoria de les activitats docents del centre a la comunitat
  • Fer arribar tots els avisos i informacions a les famílies en format digital i tendir a la supressió del format paper.
  • Empoderar els alumnes en l’ús de les eines digitals.

NODES: Es disposa d’una web pública realitzada amb NODES amb tota la informació detallada sobre calendari del curs, horari, equip humà, projecte lingüístic, NOFC, PEC i consell escolar, projectes, AFA, menjador escolar… Així mateix s’exposen les diferents activitats que realitzen els infants en les diferents etapes educatives. Tota la informació d’interès de la comunitat educativa està aglutinada en aquest espai.

YOUTUBE: Es disposa també d’un canal de youtube on es pengen els vídeos que posteriorment es col·locaran al nodes per completar un article o explicar alguna activitat realitzada. És de domini públic i només hi apareixen els infants amb autorització d’ús d’imatges.

CORREU @EPDG: El correu intern s’utilitza per a la comunicació entre tota la comunitat educativa. Tant entre els mestres, com mestres i famílies com entre infants. El correu i la contrasenya són personalitzats, i s’esborren un cop acaba l’etapa escolar de l’infant o la mestra.

TELLFY: Es disposa d’una App de missatgeria mòbil com a canal de comunicació principal entre famílies i escola. Hi ha diversos grups. Alguns amb possibilitat de conversa i d’altres, de caràcter informatiu, que són unidireccionals.