Serveis educatius externs

Els serveis educatius del Departament d’Ensenyament són òrgans de suport a la tasca docent del professorat i, en alguns casos, d’intervenció directa amb l’alumnat o d’assessorament a les famílies.

El Servei Educatiu d’Horta-Guinardó està format pels professionals dels equips de l’EAP (equip d’assessorament i orientació psicopedagògica) de l‘ELIC (equip de llengua, interculturalitat i cohesió social) i del CRP (centre de recursos pedagògics).

A la nostra escola l’assessora psicopedagògica (EAP) és la Mercè Medina que ve els dilluns de 9 a 14h per assessorar als/les mestres i/o famílies, detectar necessitats específiques amb els alumnes i treballar amb els que ho necessitin.La  treballadora social que dona servei a la nostra escola és la Marisa Pérez que es reuneix amb l’equip de direcció com a mínim tres vegades al curs per estudiar necessitats específiques de les famílies o de l’escola.

La nostra logopeda es diu Mireia Solé i ve a l’escola tres dies a la setmana. Fa reeducació del llenguatge i logopèdia amb aquells nens i nenes que des de l’EAP i/o el CREDA ho consideren necessari.

També participem en el Programa ÈXIT que és un programa de caràcter preventiu que vol millorar els aprenentatges bàsics i acompanyar l’alumnat en el pas a l’ESO.