L’art a l’escola

A l’escola Paco Candel entenem l’art com mitjà d’expressió de manera transversal i multidisciplinari que ens permet obrir finestres, entreveure forats i gaudir dels horitzons. L’art és expressar, comunicar i sentir una manera de viure. I amb aquesta vida pròpia que té, batega, ressona i es connecta amb la natura. Creiem que l’art és el que vertebra el recorregut artístic de l’escola. Pinzells, aquarel·les, argila, pintura són materials presents en el dia a dia a l’escola.
Una de les propostes que forma part del treball artístic és la SETMANA D’ART, una setmana de propostes, tallers, visites a museus que l’apropen a l’art contemporani on una exposició amb totes les instal·lacions i obres realitzades és la cloenda final on tots els grups comparteixen els seus processos artístics.

Durant el procés de creixement de l’escola, hem pogut gaudir de diverses setmanes d’art entomant des d’artistes concrets, corrents artístics o tècniques concretes. Cada setmana d’art han estat un punt d’unió, reflexió i acompanyament en les dinàmiques de l’escola afavorint la relació entre petits i grans.

2018-19 Joan Brossa
2019-20  el modernisme