Sant Jordi 2022

Enguany hem tornat a celebrar la diada de Sant Jordi, ho hem fet amb l’alegria que ens caracteritza.

Els passadissos de l’escola han tornat a omplir-se amb textos de tot tipus i els infants han gaudit confeccionant-los, contemplant-los i llegint-los.

Com cada any contes i tallers han ocupat el dia dedicat a la celebració que va culminar amb l’entrega d’un llibre i un diploma a cada grup tot valorant la dedicació en la producció dels diferents textos, representacions i imatges.

Aquest curs hem incorporat dues novetats que han tingut molt bona acollida per part dels infants:
l’alumnat de sisè va elaborar uns contes per equips que després van explicar, representar, visionar… en els grups d’infantil i cicle inicial; els infants de quart i cinquè també van fer una contribució molt important a la celebració, aquesta va consistir a mostrar tota l’exposició de Sant Jordi als infants de la comunitat de petits de l’escola.
Els i les grans de l’escola van preparar amb interès i dedicació la tasca i la van desenvolupar de manera curosa, amorosa i didàctica, cercant la manera més adient de mostrar als companys i companyes més petits i petites els diferents treballs exposats. Els petits i les petites van participar activament interessats per tot allò que anàven veient i escoltant.
L’emoció de l’activitat compartida va impregnar els diferents moments compartits.
Us convidem a compartir-la amb nosaltres.

Protegit: Sant Jordi 2020