Sant Jordi a Cicle Mitjà!

El passat divendres 22 d’abril, vam poder celebrar amb antelació el dia de Sant Jordi.

Vam fer una lectura col·lectiva entre nivells i després un taller relacionat amb els contes presentats. L’alumnat s’ho va passar molt bé!

Els infants de 3r van poder conèixer dos contes: “La princesa rebel” i “Me llamo Pecas”. Per altra banda i de forma paral·lela, els infants de 4t van llegir els següents contes: “Els fantasmes no truquen a la porta” i “No vull ser princesa”. Quatres contes il·lustrats que ens van permetre generar un debat a les aules sobre la diversitat i els rols que pot adoptar una persona en la vida real.

El taller proposat a 3r va ser fer la creació d’un puzzle relacionat amb els contes. Cadascú va poder deixar volar la seva imaginació i crear un trencaclosques únic! Com a taller de cloenda a 4t, l’alumnat va poder escollir en fer dos punts de llibre molt originals: un amb forma de drac i d’altres amb retalls de teixits!

Recull fotografies Sant Jordi 3r

Recull fotografies Sant Jordi 4t