Consulta llista sol·licitud ordenada

Publiquem les llistes ordenades de sol·licituds atenent el número del sorteig.

07 05 2021 INFORME_BAREM_DEFINITIU

Podeu accedir a la consulta individual en aquest web:  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/preinscriute/seguiment-sollicitud/llista-ordenada/

CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR. CURS 2021-2022

L’AMB (Àrea Metropolitana de Barcelona) ja ha publicat la convocatòria de beques de menjador per al proper curs 2021/2022.

Poden sol·licitar aquest ajut els alumnes preinscrits al primer curs del cicle superior d’educació infantil (P3) i altres alumnes preinscrits en altres cursos.

Per ser beneficiari de l’ajut de menjador s’han de reunir els requisits i condicions establerts en la convocatòria per la qual cosa caldrà aportar la documentació que els acredita.

Si es sol·licita per primer cop:

• Formulari (que s’adjunta) Imprès sol·licitud ajut de menjador 2021 2022
  • Volant de convivència
  • DNI de tots els membres que en disposin
  • Altra documentació acreditativa de circumstàncies a al·legar (família nombrosa, monoparental, discapacitat, etc.)