Sortida GRANJA AVENTURA PARK.

Quan els nens i les nenes viuen una experiència com visitar una granja, és un moment ideal per ensenyar-los tots els coneixements possibles i totes aquelles coses que els puguin nodrir i que puguin aplicar al seu dia a dia. Amb l’interès que estaven mostrant pels animals la classe dels conills i els dinosaures no podíem deixar anar aquesta oportunitat on han viscut de primera mà moltes de les curiositats que els envoltaven, com per exemple què mengen els animals, d’on venen alguns d’ells, etc.

Visitar una granja amb l’escola és de les coses més boniques i educatives que es poden fer i és que, en ser un ambient distès, els nens i nenes també estan més oberts a aprendre noves idees i desenvolupar nous coneixements. Els infants es troben a un entorn diferent d’on viuen i tenen moltes preguntes per fer. L’ambient de la granja els permet estudiar el medi ambient, les particularitats de cada animal i conèixer l’entorn que els envolta o quines feines es fan a un entorn rural, entre altres.

A més, van fer de grangers i grangeres per un dia.

Els infants d’I4 van viure un dia ple d’emocions, valors, aprenentatges i aventures, donant menjar als animals, sentint-los a prop i acabant amb l’aventura d’enfilar-se d’una tirolina.