SORTIDA AUDITORI “MONSTRES”

La canalla d’infantil de l’escola esperaven amb il·lusió el concert titulat MONSTRES que han pogut viure aquest 23 de maig. Al llarg del segon i tercer trimestre han anat escoltant i familiaritzant-se amb les diferents peces musicals que el composaven mitjançant les propostes facilitades per l’Auditori.

Emoció, cos, moviment, música, descoberta… s’han anat entrellaçant tot fent créixer en els infants el desig de gaudir d’aquesta experiència excepcional.

Personatges màgics que, a través de la música, han connectat amb l’imaginari dels infants tot fent-los transitar per les diferents emocions de manera compartida amb el grup.

Aquell dia, els infants van gaudir i trobar tots els monstres que havien estat escoltant al llarg dels mesos, identificant així en cada cançó els diferents personatges i participant activament del concert.

Finalment, va sortir tan bon dia que van poder gaudir dels tobogans gegants que hi havien al Parc de Glòries i la zona de gespa on van passar una estona divertida i tranquil·la!

Compartint moments tota la comunitat de petites i petits.

Aquí us deixem el recull de fotos.