Espectacle La mama dels arbres Comunitat de petits i petites

Els infants de la Comunitat de petits i petites el dilluns 4 de març van gaudir d’un espectacle a l’escola anomenat “La mama dels arbres”.

Aquesta obra, protagonitzada per la Wangari, mostra com les persones, els animals i la natura poden conviure en harmonia. Per poder fer-ho, s’ha de cuidar de l’entorn i respectar a tots els éssers vius. Degut a l’avarícia dels humans, es posa en perill aquest equilibri i la Wangari i les dones dels pobles decideixen plantar milers d’arbres per tornar a l’harmonia anterior. Una història basada en fets reals que transmet a l’alumnat la importància de cuidar de la natura i els éssers que l’habitem.

“Cuando la tierra está baldía, está pidiendo ayuda. Le hace falta su alfombra verde.” Wangari Maathai

Us deixem un recull d’aquell dia:

Fotos Espectacle La mama dels arbres Comunitat de petits i petites