Castaween Week

Aquesta ha estat una setmana plena de sensacions, emocions, disfresses, històries, descobertes, creacions, trobades i molt més …

“Les emocions que hem de potenciar són l'alegria, la confiança i la curiositat”                                                                                                    David Bueno

“Les emocions que hem de potenciar són

l’alegria,

la confiança

i la curiositat

David Bueno

Començava la setmana amb el muntatge d’una gran exposició de carbasses, castanyes i d’altres produccions que les famílies vau preparar per a l’escola.

Un vídeo on sortia una mòmia i la castanyera presentava un repte per a mitjans i grans tot fent una Gimcana, mentre  petites i petits s’endinsaven  en uns  ambients temàtics de lliure circulació en els quals van poder gaudir de les diferents propostes com a comunitat i en interacció amb tot els infants d’aquesta. Els diferents espais oferien la possibilitat de:

Manipular, fer composicions amb elements de tardor, explorar les seves característiques i possibilitats en diferents estats i observar  les empremtes que aquests deixen sobre el paper quan es combinen amb pintura.

Jugar amb la llum, la foscor, el color i les ombres.

Explorar les possibilitats de transformació de la imatge amb disfresses, maquillatge i màscares de creació pròpia.

Elaborar creacions plàstiques diverses  combinant diferents materials i explorant les possibilitats expressives del traç i el color.

El punt final de la setmana l’ha posat la festa de la Castanyada:  unes castanyeres molt especials han repartit castanyes amorosament als infants dels grups, així com  han gaudit de la festa que ha reunit al pati a les tres comunitats d’infants de l’escola. Petits i mitjans han cantat alhora la cançó de la castanyera i el grup de sisè ha deixat tothom bocabadat amb el seu ball de bastons. Realment un gran final de festa, en el qual també hem pogut ballar al compàs de diferents cançons.

Aquí us deixem algunes fotos d’aquests moments

FOTOS DE CASTAWEEN WEEK