Sortida Projecte CORREUS_curs23-24

Avui ha sigut un dia emocionant per als narvals, han gaudit d’un matí a l’oficina de correus de Bellvitge com a part del projecte de carters i carteres.

Durant el recorregut han pogut veure diferents bústies, portals, noms de carrers, etc. Engrescant-se en aquesta aventura per tal de descobrir els secrets del món postal.

En arribar la Carmen els ha fet una molt bona benvinguda, després de conèixer-se els hi ha donat uns adhesius com a visitants de l’oficina, han entrat a la part de la carteria i han descobert cartes, paquets, donant resposta a totes les seves curiositats i preguntes. També han pogut veure diferents segells de diferents temàtiques com un segell del dia de la Mercè, del 8M…

L’aventura ha acabat amb un joc, en el qual han hagut de trobar una postal que la cartera havia amagat en l’oficina, on aquesta carta anava adreçada a l’escola Paco Candel, i regalant-los un còmic que parla de l’ofici de cartera i carters.

Aquesta visita també els ha servit per veure el fascinant treball de les carteres i els carters a l’oficina, i poder veure com funciona un món en el qual no se’n parla gaire i és molt important en el nostre dia a dia.

Quan ja han vingut de tornada a l’escola han llençat la seva carta a la bústia, unes cares d’emoció i ganes perquè arribin a casa seva.

Espero que gaudiu de les fotos.