Sortida projecte – Human Bodies

Ahir dimecres 9 de febrer, les nenes i els nens de 3r van poder gaudir de l’exposició Human Bodies a la ciutat de Barcelona. Vam anar en transport públic i seguint la ruta que l’alumnat havia preparat amb anterioritat a l’aula en treball cooperatiu amb el seu equip de projecte.

Amb aquesta exposició, l’alumnat va poder fer un viatge educatiu descobrint tot el que el nostre cos amaga i així seguir engrescant-se amb el projecte d’aquest segon trimestre. Van poder anar passejant amb una audioguia individual per totes les sales de l’exposició, fet que els hi donava molta autonomia i els feia sentir molt grans!

Després vam aprofitar el dia assolellat per conèixer i gaudir d’una estona de lleure al Parc de l’escorxador, situat al costat de l’exposició.

Sortida: HUMAN BODIES