Projecte: oficis i famílies

Aquest tercer trimestre, l’alumnat de 3r va poder desenvolupar el projecte dels sectors econòmics. Per iniciar aquest projecte, vam necessitar de la col·laboració de les famílies i com no, va ser un èxit! Primerament, l’alumnat havia de preguntar als seus familiars quin era el seu ofici, per després poder elaborar una graella amb tot el grup-classe i classificar-los segons els sectors (primari, secundari i terciari). Després, les famílies que s’oferien podien venir a explicar quina feina desenvolupaven.

Les nenes i els nens de tercer van poder conèixer el desenvolupament de diferents oficis, explicats en primera persona. Van poder escoltar i fer un munt de preguntes per resoldre les seves curiositats i dubtes.

Ha sigut una experiència molt enriquidora. Poder conèixer els sectors econòmics i entendre com es desenvolupen alguns oficis de manera vivencial.

Us compartim algunes fotografies que hem anat fent de totes les xerrades.

Recull: sectors i oficis

Esperem que us agradi!